ادم هی با خودش فک میکنه که چقد وقت داره و چقد روزای زیادی درانتظارشه و چقد میتونه خوب باشه و بدرخشه و هرروزش بهتر از دیروزش باشه...ولی یهو روز تولدش میرسه و میفهمه چقد کارای نکرده داره، چقد دوس دا گاه نوشت های من...
ما را در سایت گاه نوشت های من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 276 تاريخ: يکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت: 23:20